21. listopadu 2019

Krásný den - myška


18 komentářů:

  1. Hezké ráno Leničko, obrázek moc hezký *****************

    OdpovědětVymazat
  2. Leni,myšička je kouzelná.Měj hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jíťo ☁️♥️🙌🍀💖🍁 zkoušela jsem podle návodu, byla to šichta hihihi, ale originál je mnohem hezčí vypracovanější, ale byla jsem ráda, že jsem to alespoň takto spáchala :-)

      Vymazat
  3. Leni, nádherně milý obrázek. :) I Tobě krásný den :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hezké odpoledne Alenko, děkuji ☁️♥️🙌🍀💖🍁

      Vymazat
  4. Ahojky Leničko, no to je krásná myšička moc hezký obrázek- líbí se mi moc♥🌹💖🌹👱

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, moc děkuji ☁️♥️🙌🍀💖🍁 hezké odpoledne ☁️♥️🙌🍀💖🍁

      Vymazat
  5. Moc krásný obrázek jsi vytvořila. Myška je super a pěkně mrká

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Jaruško za komentíky 🌺🍁🍀🌲🐈🌹💕

      Vymazat
  6. Jééé Leničko to nádhernýýý,,,superrrr

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Irenko, za milá písmenka 🌺🍁🍀🌲🐈🌹💕

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Ahojky Jindří, moc děkuji, hezký den 🌺🍁🍀🌲🐈🌹💕

      Vymazat
  8. nádherný obrázek********* taky tu myšku mám ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Květunko, za milé komentíky 🌺🍁🍀🌲🐈🌹💕 hihihi tak udělej obrázek, já to zkoušela podle toho návodu a toto z toho vyšlo :-)

      Vymazat
  9. každý jeden obrázok je nádherný*****************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 💞🥀💞🥀💞🥀 děkuji 💞🥀💞🥀💞🥀

      Vymazat