4. února 2020

Bájo zimní den - sovička


20 komentářů:

  1. ahojky Lenka.. to je nádherný zimný obrázok*********************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Slávko, prima den 💖🌷🌼💕🌸🥀🌹

      Vymazat
  2. ahojky Lenka... to sú veľmi krásné obrázky.Já už nechodím na blog tak často... mám iné starosti.ked prídem dám pár nových obrázkov a budem komentovať vždy len 1-2 obrázky.Je to teraz na mňa veľa,preto verím že sa na mňa nebudeš hnevať.A preto ak prídeš na moj blog tak stačí ak mi okomentuješ tiež len prvy obrázok..Viem,že každá jedna máme svoje starosti a komentovanie obrázkov mi teraz zaberie veľa času....Ale vždy si pozriem,všetky nové obrázky....MTMR

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Slávko, tak to mě mrzí, že máš starosti, tak ať se vše dá do kupy. Není důvod se hněvat, já to nechá.Budu ráda, když se občas zastavíš a podíváš. Měj krásné klidné dny. Opatruj se. papa Já Tebe také💖🌷🌼💕🌸🥀🌹

      Vymazat
    2. Leni u mne je to podobně,ale Bětuška mě přemluvila hihi..tak snažím se a jak jsem už jednou psala tvé obrázky vidím i jinde což je Super:-)Hlavně mě ubírá sílu, když se u obrázku řeší nemoce to mě nepřispívá :-/🌻🌼🌷🌹💖🌹

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Ahojky Jaruško, prima den a díky moc 💖🌷🌼💕🌸🥀🌹

      Vymazat
  4. Nádherné Leničko 🐶🐱🍀😍🌹🌺🌞🌿🌻🌼🌷

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prima den Ivetko, děkuji za milé komentíky 💖🌷🌼💕🌸🥀🌹

      Vymazat
  5. Bájo uplakaný den i Tobě Leni...obrázek je krásný 🌻🌼🌷🌹💖🌹

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko děkuji 💖🌷🌼💕🌸🥀🌹 nedělej si starosti s obrázky. Komentuj podle Tvé potřeby a zdravotního stavu. Budu ráda, když se podíváš a dáš třeba šmajlíka. Stačí okomentovat jeden obrázek. Měj prima den 💖🌷🌼💕🌸🥀🌹

      Vymazat
  6. Nádherná animka...líbí se...........

    OdpovědětVymazat
  7. Leni,ten je úžasný,líbí se mi moc sovička

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prima víkend Jíťo moc děkuji 💕🌸💖🌷🌼💕🌸

      Vymazat
  8. Leni, nádherný a pohodový obrázek. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pěkné odpoledne Alenko, děkuji 💕🌸💖🌷🌼💕🌸

      Vymazat
  9. Děvčata moc děkuji 💖🌷🌼💕🌸🥀🌹

    OdpovědětVymazat