25. února 2020

Olmar


16 komentářů:

  1. To je ale nááááádherný obrázek Leničko. 1***********************..(◕‿◕)🌹💖🌹Hezký den přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobré ráno Ivetko, moc děkuji 🌙🎀🌷💫🌹💫🌹🌙

      Vymazat
  2. Leni,šikulko,krásný obrázek i kočička....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Jindřiško 🌙🎀🌷💫🌹💫🌹🌙

      Vymazat
  3. To je opravdu překrásný obrázek Leni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško děkuji 🌙🎀🌷💫🌹💫🌹🌙

      Vymazat
  4. Překrásné Leničko********hezký večer ♥ Dnes mi opět přišlo asi 50 komentíky na blog, stejné téma ,jiná jména a ID , ale stejný email.Asi viry. Nestačila jsem to vymazávat a uzavírám postupně komentáře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Květunko 🌙💫🎀🌷🌹🌹🌙 no jsem z toho na blogu mrtvičná. Tam kde to šlo jsem to vymazala zablokovala. Bohužel letošní rok se nearchivuje, tak tam tyto komentíky zůstávají. Psala jsem i na blog.cz mám být trpělivá, stále na tom pracují. Už mě to štve.papa

      Vymazat
    2. Leni mě také odpověděli,potom se mě vždy pár obrázků objevilo, co jsem je měla už doplněné , ale co jsem doplnila později, je vidět opět jen po rozkliknutí komentářů, jinak ne. Já na rok 2020 chodím přes žebříčky a tak zavírám komentíky

      Vymazat
    3. Ahojky Květunko, díky za radu. Už se mi to podařilo smazat. Pěkný večetr a dobrou noc 🌷🌃💫🌙💞

      Vymazat
  5. Překrásný,kočičák je úžasná

    OdpovědětVymazat
  6. užasná a krásná tvorba***************************

    OdpovědětVymazat