23. února 2020

Květiny




20 komentářů:

  1. Máš všechny kytičky krásné Leni, určitě jsi i dostala ♥ Orchidejku máš nádhernou musím se taktéž pochlubit hihi.:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, děkuji ano včera byla menší oslava u dcery, bylo to fajn 🌙💫🎀🌷🌹🌹🌙

      Vymazat
    2. Tak to je prima Leni, ať ti dělá dlouho radost..🌹💖🌹👱

      Vymazat
    3. Děkuji Ivetko, hezké odpoledne 🌙💫🎀🌷🌹🌹🌙

      Vymazat
  2. Nádherné Leničko...ať Ti moc potěšíííííííííííííí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Irenko, děkuji. Kytice jsou fakt nádherné ani jsem všechnu květenu nefotila, něco jsem nechala i v práci 🌙💫🎀🌷🌹🌹🌙

      Vymazat
  3. Leni,to jsi dostala všechny květiny asi k svátku.Jsou nádherné a udělaly určitě velkou radost.Gratulanti tě mají rádi,to je vidět.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano Jíťo k narozeninám a k svátku, ani jsem to vše nefotila a něco nechala i v práci.Tak snad ano. Byla jsem hodná :-). Dostala jsem i dost dárků samé pěkné vůně, oni vědí, že voňavky mám ráda 🌙💫🎀🌷🌹🌹🌙

      Vymazat
  4. Leni to je krásných kytiček.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Jindří, hezký večer 🌙💫🎀🌷🌹🌹🌙

      Vymazat
  5. Leni nádherné květiny si dostala***********************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Bětuško, pěkný večer 🌙💫🎀🌷🌹🌹🌙

      Vymazat
  6. Nádherné kytičky..... Lenka všetko najlepšie ti prajem k narodeninám hlavne veľa zdravia a nech sa ti len dobre darí....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slávko, děkuji moc za přáníčko, hezký den 🌙💫🎀🌷🌹🌹🌙

      Vymazat
  7. Krásné květinky jsi dostala. Svátek jsem zaregistrovala, ale narozky ne a tak dodatečně Ti přeji všechno nej, nej, nej...hlavně hodně zdravíčka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc Jaruško, hezký večer 🌙💫🎀🌷🌹🌹🌙

      Vymazat
  8. Krásné květiny jsi dostala Leni**********

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, ve skutečnosti jsou ještě hezčí 🌙💫🎀🌷🌹🌹🌙

      Vymazat