3. února 2020

Omara


17 komentářů:

  1. Ta je krásná a moc nádherný obrázek, líbí se mi Leni :).💖🌹👱💖🌹👱

    OdpovědětVymazat
  2. děkuji, hezký nový týden 💖🌷🌼💕🌸🥀🌹

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. děkuji, myslím, že je to zrovínka tvoje foto námrazy 💖🌷🌼💕🌸🥀🌹

      Vymazat
  4. Moc krásný obrázek. Červenka mi přilétá na krmitko docela často...Tobě tam hezký poskakuje a ona tak poskakuje i normálně na stromě. Krásné jsi ji animovala. Super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, hezký večer, moc děkuji 💖🌷🌼💕🌸🥀🌹

      Vymazat
    2. Jaruško, to je hotový gifík, já bych jí takto nezanimovala, to ještě neumím. Něco málo už jsem se naučila, ale toto ne. Líbí se mi docela často jí dávám. papa 💖🌷🌼💕🌸🥀🌹

      Vymazat
  5. Leni, Omara je krásná kočka a dílko s ní nádherné. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Obrázek je moc hezký*****************************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětuško, moc děkuji 💖🌷🌼💕🌸🥀🌹

      Vymazat
  7. Super obrázek,jsi šikulka, Leničko pa 🐶🐱🍀😍🌹🌺🌞🌿🌻🌼🌷

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Ivetko, ta Tvoje milá písmenka 💖🌷🌼💕🌸🥀🌹

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. Pěkné odpoledne Květuško, moc děkuji 💕🌸💖🌷🌼💕🌸

      Vymazat