14. února 2020

Dobré ráno


12 komentářů:

  1. Leničko moc hezké dílka máš na blogu...moc se líbí....dobré ráno i Tobě i hezký pátek i víkend:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobré ráno Irenko, děkuji za milá písmenka, pěkný víkend 🌙💫🎀🌷🌙

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Jaruško, děkuji za milé komentíky, hezký víkend 🌙💫🎀🌷🌙

      Vymazat
  3. Nádherné******** dobré ráno a hezký víkend♥♥♥ zase se nemohu přihlásit na blog

    OdpovědětVymazat
  4. děkuji Květuško 🌙💫🎀🌷🌙 tak já se dostanu kupodivu i jsem komentovala v pohodě, ale obrázky se stále neukládají. Je to poruchové, už ani nedoufám, že to někdy půjde normálně. Psala jsem jim na FB a žádná odezva.

    OdpovědětVymazat
  5. Máš to moc hezké šikulko***************************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Bětuško, pěkný víkend 🌙💫🎀🌷🌙

      Vymazat
  6. Nádherné a super nápad však u Jitky jsem bubliny obdivovala..fakt se mi to líbí***************Ohledně blogu.cz mě komentovat jde ale nic jiného ne a psal mi Magicmax dokud nebudou mít nového kdo by se o ten web staral tak to bude zlobit pořád..nechci být chytrá píši jen co vím od Vítka:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jó jó parádně bubliny nafotila a já jsem toho hned využila hihihi. Jó na blog jsem jim napsala ani se nenamáhají odpovídat. novinky na blogu - tak tam dali komentář, že blog funguje, ale ón nefunguje, tak jak by měl. Je tam dobrá konverzace. píše tam i Magicmax 🌙💫🎀🌷🌙

      Vymazat
  7. Leni,to je nádherné a úžasný nápad.Jsem ráda,že něco z mých fotek se ti hodí k tvorbě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Jíťo, krásně jsi fotila, hodilo se 🌙💫🎀🌷🌙

      Vymazat