11. února 2020

Přijď na kávičku


18 komentářů:

  1. Jak ráda bych si dala, děkuji za pozvání, krásný obrázek **********

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To by bylo prima, tak se všechny sejít, hezký večer Jiřinko 🌙💫🎀🌷🌙

      Vymazat
  2. Leničko hezký obrázek...a jak voní kávička a růže...příjemné odpoledne přeji............

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě jí popijím, hezký večer 🌙💫🎀🌷🌙

      Vymazat
  3. Moc krásný obrázek Leni. Zrovinka jsem kávičku dopila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jí mám zrovínka na stole, hezký večer 🌙💫🎀🌷🌙

      Vymazat
  4. Překrásné Leni********* dnes večer už nepřijdu, ale dopoledne jsem tam co by dup. Vichr mi tam k Tobě donese.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Paráda, už se těším :-) jéééé kéž by to tak bylo, no léto to bude jistit, papa 🌙💫🎀🌷🌙

      Vymazat
  5. Také dnes večer nepřijdu ale ráno si dám..♥♥♥moc hezké

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Bětunko, tak to je prima 🌙💫🎀🌷🌙

      Vymazat
  6. Právě jsem jí dopila, tak snad někdy příště :-))💕🌷💝🌺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobře, uvidíme :-), prima večer 🌙💫🎀🌷🌙

      Vymazat
  7. Krásné pozvání a pohodový obrázek. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherné Leničko 🐶🐱🌹🌺🌷🌻🌼

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji za komentíky Ivetko, prima večer 🌙💫🎀🌷🌙

      Vymazat