1. února 2020

Rozdováděná Panda




15 komentářů:

  1. Krásná a šťastná Panda.Hezký večer Leni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobré ráno Jindří, je to skvělá holka 💖🌷🌼💕🌸🥀🌹

      Vymazat
  2. Super foto. Je vidět jak je v pohodě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Jaruško, je fakt spokojená, s paničkou se vyblbne 💖🌷🌼💕🌸🥀🌹

      Vymazat
  3. Leni ona je opravdu krásná♥♥♥já tu měla celý týden Čaka, tam mi dal opět sílu,dám fotky ale mám jen dvě hihi.Pohlaď Pandinu pak za mne♥♥♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Ivetko, je a hrozně hodná spokojená 💖🌷🌼💕🌸🥀🌹 tak to je moc dobře, zvířátka jsou nejlepší 💖🌷🌼💕🌸🥀🌹

      Vymazat
  4. Celá naše Ela, jen ta když ji chci vyfotit je divočejší♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hihihi já moje kočky nemohu vyfotit. Panda je modelka ta se ráda fotí 💖🌷🌼💕🌸🥀🌹

      Vymazat
  5. Panda je psí fešanda :) Krásné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  6. děkuji Alenko, žije u dcery 💖🌷🌼💕🌸🥀🌹

    OdpovědětVymazat
  7. Pandinka je nádherná slečna a fotky se povedly.Je vidět,že je poslušná a vydrží sedět,když se má fotit.Ale dá to asi práci.co?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky Jíťo. No já nevím, ale dcera říkala, že se Pandina fotí ráda. Je pravdou, že se jí dcera hodně věnuje a chodí i na cvičák, tak povely ovládá. Je šikovná. pa pěkný den 💖🌷🌼💕🌸🥀🌹

      Vymazat
  8. Tak to je krasavice...moc se mě líbí....moc milááá Leničko.........

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maše modelka hihihi prima večer a dobrou noc Irenko 💖🌷🌼💕🌸🥀🌹

      Vymazat
    2. oprava naše 💖🌷🌼💕🌸🥀🌹

      Vymazat