18. února 2020

Eni & Bertík & Oggi






14 komentářů:

  1. Krásné kočičky Leni a hravé,ty by Zuzanka brala....🤗🤗🤗

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou to mazlíci 🌙💫🎀🌷🌙 Zuzanka má ráda čičiny, to je dobře 🌙💫🎀🌷🌙

      Vymazat
  2. Leni,to jsou zlatíčka.Taky musím zase Modřinku vyfotit i s Bleky,jak tu přes den spolu poléhávají

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano jsou, určitě vyfoť. No já je fotila po delší době, oni se neradi fotí, ale z hračkou to šlo hihihi 🌙💫🎀🌷🌙

      Vymazat
  3. Máš krásné kočičky. Jsou to mazlíci.

    OdpovědětVymazat
  4. Jsou nádherné ja mám alergii na kočky nemohla bych je mít ale jsou krásné********************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Bětuško 🌙💫🎀🌷🌙 no vidíš já mám kamarádku, která má alergii na kočky, ale u mě může bydlet a nic jí to nedělá. Je to zajímavé, ale některé sibiřanky mají snížený alergen.

      Vymazat
  5. Leničko jsou stále krásné oni u Tebe vůbec nestárnou je vidět, že se o ně moc dobře staráš♥♥♥🌹💖🌹👱Hlavně jim přeji stále pevné zdraví!♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobré ráno Ivetko, to víš jsou to zlatíčka Enučce bue v létě 15 let Oggi 10 a Bertíkovi 9. Nedávno to byla koťata hihihi. Letí to děsně. Pa pěkný den 🌙💫🎀🌷🌙

      Vymazat
  6. Moc hezkéééé kočičky********* přemýšlím, že ty moje také nafotím ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě je nafoť,když já fotím kočky je to o nervy hihihi 🌙💫🎀🌷🌙

      Vymazat