23. února 2020

Marta


16 komentářů:

  1. Překrásný obrázek a hezké animace kočičky. Super Leni. Mě ta tvorba obrázku nějak nebaví. Zkoušela jsem včera dva, ale než si to všechno vyčistím a dám do kupy, tak je to strašně moc zabitého času... Za raději volím jinou činnost. Kdyby nebyl ten strašný vítr, tak bych raději byla
    někde venku.
    ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jaruško 🌙💫🎀🌷🌹🌹🌙 ale obrázky jsi vytvořila moc krásné 🌙💫🎀🌷🌹🌹🌙

      Vymazat
  2. Leničko, krásná kočička ******************

    OdpovědětVymazat
  3. Marta je opravdu nádherná micinka♥♥♥ Hezký opravdu moc, jsi šikulka i ty srdíčka jsou super, já houpání úplně zapomněla jak netvořím, tak mám vygumováno hihi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano je to kráska, mě toto houpání naučila Jindřiška 🌙💫🎀🌷🌹🌹🌙

      Vymazat
  4. Jo jinak to mrkání máš také skvělé Leni ;.)

    OdpovědětVymazat
  5. Kouzelný obrázek i Marta.....moc se mě líbí Leničkooo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Irenko, pěkné odpoledne 🌙💫🎀🌷🌹🌹🌙

      Vymazat
  6. Leni,nádherný obrázek a Marta je prostě kočka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marta je úžasná, ale oni všechna zvířátka 🌙💫🎀🌷🌹🌹🌙

      Vymazat
  7. wau nadherná kočička***********************

    OdpovědětVymazat