14. února 2020

Ofélie & Odeta



9 komentářů:

  1. Leničko překrásné valentýnky jsi vytvořila *********

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji moc Květunko, prima večer 🌙💫🎀🌷🌙

      Vymazat
  2. Nádherné obrázky Leničko. Ten fraktál v tom druhém pozadí je úžasný. Celkově je to fakt nádhera!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jaruško, to máš pravdu fraktály jsou skvělé, já to neumím zkoušela jsem to, ale nedařilo se mi.Kdo je má perfektní na stránkách Marijakes. Já jsem si tento stáhla někde jako pozadí a teď se mi hodil 🌙💫🎀🌷🌙

      Vymazat
  3. Leni moc hezké to máš krásáááááááááááááááááá červena**********************

    OdpovědětVymazat
  4. No Leni máš to opravdu úžasné 1********************...🌹💖🌹

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc Ivetko, za milé komentíky, hezký víkend 🌙💫🎀🌷🌙

      Vymazat
  5. Leni,to jsou kouzelné Valentýnky

    OdpovědětVymazat