27. března 2020

Bertík & Ogginka







16 komentářů:

  1. Jéééééééééééééééé ale je to miloučka krásné kočičky**************************přeji hezký víkend Leničko

    OdpovědětVymazat
  2. Ale to jsou krásně hraví krasavci. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné kočičky máš Leničko 🌹💖🌺🌷🌼

    OdpovědětVymazat
  4. Děvčata děkuji za komentíky, prima neděličku 💞🌹🌼💞🌹🌼💞

    OdpovědětVymazat
  5. Mají se u Tebe Leni dobře :-) pěkné fotečky měj hezkou sobotu...😌😳👧💥💐🌻

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Ivetko, prima víkend 💞🌹🌼💞🌹🌼💞

      Vymazat
  6. To se teda mají dobře...hezký den Leni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano jsou to zlatíčka. Bertík útočil na Oggi, tak na vlezla na stěnu a byl klid hihihi 💞🌹🌼💞🌹🌼💞

      Vymazat
  7. To jsou zlatíčka ještě,že je člověk má,že?Došila jsem zase pár roušek a udělala si pohodlí s notebookem na klíně a Modřinka už leží u mě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jíťo to máš svatou pravdu, já bych je nedala.U mě je vždy nalepená Eni ta nejstarší. Hezký večer ☀️❣️🌺💞🥰

      Vymazat
  8. PŘEKRÁSNÉ KOČIČKY I OBRÁZKY LENI**********

    OdpovědětVymazat
  9. Miláčkové kouzelní...Já bych je pomazlila hned. Jsou nádherní dva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji 🌞🌺💛🌷🥰💛🌺 roubíří to jsou hihihi. V noci Bertík vyrazil na Oggi, tak tu bylo řevu dost. pa pěkný den 🌞

      Vymazat
  10. Jééé...nádherné máš kočičky...jen co je pravda....zlatíčka...moc děkuji Leničko že jsem mohla se pokochat....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chybí ještě Eni, tak příště, díky ☀️❣️🌺💞🥰

      Vymazat