22. března 2020

Roubířka Panda


17 komentářů:

  1. Bohužel video při spuštění hodí chybu :-(Mám to zkusit znovu nebo později prý :-))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za upozornění Ivetko 💞🌞🌹🌞🌷🌞💕

      Vymazat
  2. Zkoušela jsem u mne jestli není chyba :-( nevím ale nevidím teď mi to hlásí,že video je soukromé, to mě mrzí že nevidím jak Pandina řádí:-/...😌😳👧💥💐🌻

    OdpovědětVymazat
  3. Díky moc Leni, tak hlavně že je to už OK no je naprosto úžasná♥♥♥🐶🍗Čakínek má také nejraději plyšáky a uzle 🐶🍗

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oni je mají rádi asi všichni hihihi 💞🌞🌹🌞🌷🌞💕

      Vymazat
  4. Leni,Panda je krásná a dává plyšákovi zabrat.Já jsem koupila Bleky k vánocům takovou pískací kachnu,ale moc si s ní nehraje.Je fakt,že ten zvuk je nepříjemný.

    OdpovědětVymazat
  5. Jíťo ona ty plyšáky zbožňuje a tuto myšlu už jsem jí koupila 2x avždy to odnesou uši. U té první jsem jí několikrát uši přišila, ale pak už to bylo tak rozžužlané, že to nešlo hihihi. Prima den 💞🌹🌟🌺🌹🌞💞

    OdpovědětVymazat
  6. Super******* naše Ela ráda chytá mičudu♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oni jsou to miláčkové 💞🌹🌟🌺🌹🌞💞

      Vymazat
  7. Krásně si hraje. Je to prostě miláček

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ji celou rozcupuje....hihihi

      Vymazat
    2. Díky Jaruško, je to zlatíčko. Představ si, že NE jenom uši. Už má druhou a zase se zaměřila na uši hihihi. Prima den 💞🌞🌹🌞🌷🌞💕

      Vymazat
  8. Krááásně si plyšáka načíná k cupování. :) Přesně tak postupuje naše Ája. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ty uši jí nenechávají v klidu hihihi 💞🌹🌼💞🌹🌼💞

    OdpovědětVymazat