5. března 2020

Ušáci


24 komentářů:

  1. To je krásně milý obrázek Leni....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji JIndří, hezký večer, dobrou noc 🍀💞🍀🌟🌹🍀

      Vymazat
  2. Leni nádherný obrázek*********************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Bětunko, dobrou noc přeji 🍀💞🍀🌟🌹🍀

      Vymazat
  3. Krásné a milé dílko, Leni. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ušáci jsou kouzelní.Nádherný obrázek

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherný obrázek a zajíčci jsou kouzelní💓🍀🌹🌼🌺☘🌺🌼🌹🍀💓

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Květunko ☔☁️🌷🥰🌺❣️ ušáky jsem šlohla hihihi u Janiny na stránkách ☔☁️🌷🥰🌺❣️

      Vymazat
    2. Taky jsem je u ní šlohla, ale ty jsi byla rychlejší😁😀😂🤣😃😄😅😆

      Vymazat
    3. hihihi to jsme pěkné zlodějky 🍀💞🍀🌟🌹🍀obdivuji jak to má Janina nádherně ořezané 🍀💞🍀🌟🌹🍀

      Vymazat
  6. Jé to je nádherné a primulka se hodila. To mám radost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Jaruško, no jak jsem viděla fotky, hned mě napadlo něco tvořit hihihi ☔☁️🌷🥰🌺❣️

      Vymazat
  7. Milé i hezoučké...tu nám dnes též prší*****************************

    OdpovědětVymazat
  8. ten je krásný líbí se mi ******************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, děkuji, prima večer ☔☁️🌷🥰🌺❣️

      Vymazat
  9. Jé ten je úžasný moc se mi líbí************🌹💖🌹👱

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, děkuji, pěkný večer ☔☁️🌷🥰🌺❣️

      Vymazat
  10. božinku to je peknučký obrázok**********************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slávko, moc děkuji, hezký večer ☔☁️🌷🥰🌺❣️

      Vymazat
  11. Super obrázek Leničko 🌹💖🌺🌷🌼

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dělkuji Ivetko, dobrou noc ☔☁️🌷🥰🌺❣️

      Vymazat