11. března 2020

Hello - Ladoshka


20 komentářů:

  1. Nádherné Leni..(◕‿◕)💖🌹

    OdpovědětVymazat
  2. Je to zajímavá čičina, mě zaujalo, jení zbarvení 💞🌟🌹🍀💞

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máš Leničko pravdu má krásné zbarvení no je úžasná♥Tak už zde mi chodí do vzkazu spamy :-/ I Slávce :-((

      Vymazat
    2. Ivetko mě zatím sem nechodí, ale je to tak 14 dní, kdy to bylo na blogu. To jsem blokovala a uzavřela komentíky. Tady zatím je klid.

      Vymazat
  3. Dobré ráno Leničko....pěkné dílko.a jistě má zajímavé zbarvení....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Irenko, děkuji, je zajímavá 💞🌟🌹🍀💞

      Vymazat
  4. leni moc hezký obrázek i ta čičina ********************** hezký den no sice tady prší **********************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Bětunko, u nás také prší od včera 💞🌟🌹🍀💞

      Vymazat
  5. Nádherné Leničko 🌹💖🌺🌷🌼

    OdpovědětVymazat
  6. Ivetko a Janičko, děkuji 💞🌟🌹🍀💞

    OdpovědětVymazat
  7. jejda to je peknučké************************

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherné a krásně barevně sladěné, radost pohledět. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Leni,to je nádherný obrázek.Kočička je úžasná,má vážný výraz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano máš pravdu má takový výraz, ale můj Bertík také bypadá stále, že je naštvaný hihihi 💞🌟🌹🍀💞

      Vymazat