9. března 2020

Panda


14 komentářů:

  1. Nádherné. Panda může dovádět

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobré ráno Jaruško, dováděla s dcerou na Koukolově hoře. Tam to mají holky rádi 💞🌟🌹🍀🌷☀️💞

      Vymazat
  2. Jé děkuji Leni, vždy mě Pandinou potěšíš♥♥♥Je opravdu nádherná♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla tady u mě v sobotu, tak dostala psí piškotky, no je pěkně také vyčůraná hihihi. Pacinky pusinky jen, aby dostala dobrůtky 💖🌹👱🌹💖

      Vymazat
  3. Tak super fotečka Panda je krásnááááááááááááá to ty pejsky umí podívaji se na Tebe těma očičkama a hned změkneš a dáš jim to ..znám to také ************************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Bětunko, ano tak jak píšeš hihihi papa 💖🌹👱🌹💖

      Vymazat
  4. Panda je krásná slečna a ráda si hraje.Krásně jsi ji zachytila.

    OdpovědětVymazat
  5. Díky, to víš naše zlatíčko, nefotila jsem to dcera, byla sní řádit 💖🌹👱🌹💖

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkně si ji vyfotila******** to naše Ela takto v klidu nedokáže být.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já ne to dcera, ale Panda je na focení úžasná, to moje kočky ne, prima den 💞🌟🌹🍀💞

      Vymazat
  7. Nádherné Leničko 🌹💖🌺🌷🌼

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji Ivetko 💞🌟🌹🍀💞

    OdpovědětVymazat
  9. Panda je kráska. :) A čím větší házedlo, tím líp. :)

    OdpovědětVymazat
  10. To máš pravdu papa 💞🌟🌹🍀💞

    OdpovědětVymazat