7. března 2020

Krokusy a narcisky








14 komentářů:

  1. Leni máš to krásné....už se kočičky určitě těší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jindří, to ano, ale ještě je tam binec ☀️💋🥰🍷🌷💛

      Vymazat
  2. Jak píše Jindřiška , krásné konečně kočičky budou mít své pré :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, ale až to panička pořádně uklidí ☀️💋🥰🍷🌷💛

      Vymazat
  3. Krásně Ti kvetou krokusy. Mně také už na zahradě začínají kvést.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsou sázené loni, tak mám radost, že i v květináči to kvete. Od nás je kousek park s kostelem a tam jich kvete plno, jsou mnohem větší, ale já jsem ráda za tyto. Jsem zvědavá zda vylezou mini tulipány. pa ☀️💋🥰🍷🌷💛

      Vymazat
  4. Leni,to je nádhera,jak ti to květe a k tomu krásná kočička.Už se nemohu dočkat až osázím lodžii,ale byla jsem na pokecu u sousedky a prý nám budou asi dělat nové balkony.Tak to bych měla asi zjistit,než se rozjedu s nakupováním kytek.

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji Jíťo, no je tam binec, ale ještě s úklidem počkám. To určitě prověř, ale to byste asi museli projednávat na shromáždění ne?

    OdpovědětVymazat
  6. Nádhera Leničko...děkuji ti za kochání...NÁDHERA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Irenko, mám radost pěkně to kvete, dobrou noc 💖🌹👱🌹💖

      Vymazat
  7. Krásné obrázky i květiny, moc pěkně Tě to kvete ♥*****************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Květuško, docela mě to překvapilo, byl to pokus loni jsme je zakoupila zasadila a letos to vykvetlo.Asi byla klika, že moc nemrzlo, ono je to v květináčích takové ošemetné, ne vše se tam dá pěstovat. Jsem zvědavá zda vylezou mini tulipány. papa 💞🌟🌹🍀💞

      Vymazat
  8. Nádherné pokoukáníčko, Leni. :)

    OdpovědětVymazat