13. března 2020

Žena ve fialovém


17 komentářů:

  1. Hezký pátek, super víkend přeji.Obrázek je překrásný líbí se mi moc i barvičky:-)🌹💖🌹🌹💖🌹Leničko, ještě jednou děkuji že jsi mě poradila i pomohla no musela jsem v PFS něco vymazat už blbnu hi,hi...funguje AVBros se mi zdařil vložit,ale nejde mi vložit plugins-základní jak ho tam vsadím tak mi to hlásí systém.chybu,ale už na to kašlu chi,chi.🌹💖🌹

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tobě také Ivetko, děkuji za komentíky 💞🌟🌹🍀💞. Já nevím Ivetko o jakém základním pluginu píšeš.

      Vymazat
  2. Ahojky Aličko, díky za komentíky, pa opatruj se 💞🌟🌹🍀💞

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásný obrázek *****************

    OdpovědětVymazat
  4. Jaruško, Jituško, Jiřinko, děkuji, prima den ☀️💕🍀🌷🌺🌼💛

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkně laděné Leničko a líbí se moc.............

    OdpovědětVymazat
  6. Irenko a Slávko, děkuji ☀️💕🍀🌷🌺🌼💛

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné Leničko 🌹💖🌺🌷🌼

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, děkuji, prima večer ☀️🥰💞🌷💕🌺💚

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. Pěkný den, u nás dnes asi slunčno nebude je pod mrakem ☀️🥰💞🌷💕🌺💚díky za komentíky ☀️🥰💞🌷💕🌺💚

      Vymazat