6. března 2020

Super víkend - ptáček


18 komentářů:

  1. Úžasný obrázek Leničko********* přeji Ti hezký víkend💓🍀🌹🌼🌺☘🌺🌼🌹🍀💓

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květunko, pěkný víkend a moc děkuji za milé komentíky ☔☁️🌷🥰🌺❣️

      Vymazat
  2. Moc krásný obrázek jsi vytvořila Leni,. Líbí se mi moc i aniamce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Jaruško za komentíky , prima večer ☔☁️🌷🥰🌺❣️

      Vymazat
  3. Super dílko leničko...také přeji klidný víkend:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Irenko, hezký víkend, a moc děkuji za komentíky ☔☁️🌷🥰🌺❣️

      Vymazat
  4. Leničko, přeji hezký den moc krásný obrázek ***************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, pěkný víkend a děkuji moc za komentíky ☔☁️🌷🥰🌺❣️

      Vymazat
  5. Nádherné Leni líbí se mi, já kapičky zase zapomněla i když návod mám,ale nezadařilo se mi nevím kde zase chybu mám chi,chi...jak dlouho něco netvořím mám úplně vygumováno:)))Hezký víkend přeji🌹💖🌹👱🌹💖🌹👱

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ivetko ☔☁️🌷🥰🌺❣️ jak je to možné, když máš návod. Tak pozorně koukej na návod. ☔☁️🌷🥰🌺❣️

      Vymazat
  6. ahojky lenka to je peknučký obrázok**********************

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné Leničko 🌹💖🌺🌷🌼

    OdpovědětVymazat