18. března 2020

Zítra slaví Pepa


14 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Ty také Jindřiško, děkuji ☀️🥰💞🌷💕🌺💚

      Vymazat
  2. Leničko nádherné přáníčko...měla jsem bratra Josefa a nej.syn se narodil na Josefa...příjemnou středu přeji...

    OdpovědětVymazat
  3. děkuji Irenko ☀️🥰💞🌷💕🌺💚 měla jsem tatínka Josefa a babičku Pepičku, chybí mi 💞

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné přáníčko. U nás se bude slavit Pepa, až bude po tomto nešťastném období...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jaruško, tomu rozumím, no pak si to pořádně oslavíte ☀️🥰💞🌷💕🌺💚

      Vymazat
  5. Leni zdravím přáničko je moc hezké *******************a také se opatruj

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětunko, moc děkuji, hezký večer ☀️🥰💞🌷💕🌺💚

      Vymazat
  6. Moc krásné.Orosené to by si Pepíci dali hned.Nějaké pivo doma je

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, já si ho občas dám také ☀️🌷🍀🌺💕

      Vymazat
  7. Krásné a mám i na něj chuť,ale já se bojím pít doktor zakázal hihi:-)...☀️🌷🌹👱

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, tak já ho nepiji denně :-) ale třeba v sobotu si ho ráda dám. Mám radši nealko. No a přes léto někde na zahrádce si malé pivko také dám hihihi prima den ☀️🌷🍀🌺💕

      Vymazat