6. března 2020

Pohoda s kávičkou


18 komentářů:

  1. Leni,vypadá to lákavě.Nádherný obrázek.Já začínám den čajíčkem a dnes mi dělal manžel i snídani.Měj hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Týýýý jó ten manžílek je hodný a to je moc dobře, určitě Tě to potěšilo ☔☁️🌷🥰🌺❣️

      Vymazat
  2. Nádherné ********* hned si hojdu udělat a budu si představovat, že ho piji s Tebou 💓🍀🌹🌼🌺☘🌺🌼🌹🍀💓

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květunko, děkuji ☔☁️🌷🥰🌺❣️ tak jó já jí zrovínka popijím, celý den jsem měla nějaké pochůzky.Neboj uteče to a za chvilku si jí dáme spolu ☔☁️🌷🥰🌺❣️

      Vymazat
  3. Nádherný obrázek. jo teď jsem kávičku dopila a půjdu něco ukuchtit k obědu, dnes bezmasého...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jaruško, no já jsem si dala opečené škubánky s okurkou a moc dobré ☔☁️🌷🥰🌺❣️

      Vymazat
  4. Kochám se....moc krásné dílko...zlákalo mě to a jdu postavit na kávu ...děkuji Leničko*****************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Irenko, zrovínka jí popijím ☔☁️🌷🥰🌺❣️

      Vymazat
  5. Krásný obrázek Leničko, moc se mi líbí******************

    OdpovědětVymazat
  6. Právě jsem jí dopila u sousedky i koláček jsem měla tedy dva ha ha...moc krásné Leni*************🌹💖🌹👱

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jí zrová´ínka piji a dala jsem si koláč s tvarohem a švestkou hihihi ☔☁️🌷🥰🌺❣️

      Vymazat
  7. jej diky za kávičku**********************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. papa Slávko, prima večer ☔☁️🌷🥰🌺❣️

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. děkuji Ivetko, pěkný víkend ☔☁️🌷🥰🌺❣️

      Vymazat
  9. Leni, nádherné. :) Kávičku bych si hned dala, ale radši zvolím spánek. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Alenko, tak šup a krásnou dobrou noc přeji 💞🌟🌹🍀💞

      Vymazat