26. srpna 2020

Bájo den - jahůdky


18 komentářů:

  1. Překrásný obrázek. Přeji Ti příjemný den. U nás to docela fouká.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravíjm Jaruško, u nás také je dnes větrno, děkuji 💕🌸💖🌷🌼💕🌸

      Vymazat
  2. čekala jsem,kdy se papoušek pustí do jahod - moc pěknýýý

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Zdeničkop, děkuji 💕🌸💖🌷🌼💕🌸

      Vymazat
  3. jééé Leničko ty jsi zase moc hezky tvořila, šikulka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěkný večer Jani, děkuji 💕🌸💖🌷🌼💕🌸

      Vymazat
  4. Zdravím, Leni, dostala jsem chuť na jahody :-) máme pár sazeniček stáleplodících, ale nechávám je dětem...krásný obrázek...♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Aličko, u nás je prodávají na trhu a jsou dobré i chuť mají. Neteř má také stáleplodíví, ale drobnější. papa 💕🌸💖🌷🌼💕🌸

      Vymazat
  5. Nádhernéééé Leničko..líbí se a to moc...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobré ráno Irenko, děkuji 💕🌸💖🌷🌼💕🌸

      Vymazat
  6. Krásné Leničko líbí se mi moc -šikulko.💐🌺💓💐🌺💓

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hezký den Ivetko, děkuji 💕🌸💖🌷🌼💕🌸

      Vymazat
  7. Překrásný obrázek s jahůdkama.Já si dnes koupila kanadské borůvky,mám je ráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jíťo, také je mám ráda 💕🌸💖🌷🌼💕🌸

      Vymazat
  8. jupííí to je nádhera si šikovná Lenka*************************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slávko, mo děkuji, hezký víkend 💕🌸💖🌷🌼💕🌸

      Vymazat