6. srpna 2020

Ibišky kolem domu







18 komentářů:

  1. Nádherný ibišky Leničko...ať máš krásný den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Irenko, jsou krásný. Je vůbec zázrak, že je ještě neponičili. pa pěkný den ❤️🌻🌺🌼🌹🌞❤️

      Vymazat
  2. Ty jsou letos parádní. Sice kvetou o něco později, ale květy velké. ❤️🌻🌺🌼🌹🌞❤️

    OdpovědětVymazat
  3. Leni letos jsou nádherné pamatuji si jak to máte hezké kolem baráku❤️🌻🌺

    OdpovědětVymazat
  4. Jó je to tu Ivetko, pěkné, jednou z toho bude živý plot. Před pěti lety se to nasázelo a už mají i pěkné kmínky. pa pěkný zbytek dne ❤️🌻🌺🌼🌹🌞❤️

    OdpovědětVymazat
  5. Tedy ty jsou nádherné. Také je tu máme, ale zatím mají jen poupata.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Jaruško, no u nás také kvetou později, ale díky tomu jak pršelo tak jsou takové svěží. Máme je na západní straně a východní. Jednou z toho bude živý plot. Mydlí tu pán, která je zasázel a stará se o ně. Dělá naše bydlení krásnější. Mám radost ❤️🌻🌺🌼🌹🌞❤️

      Vymazat
  6. Krásné Leni ten fialový máme na zahradě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jindřiško, u nás jsou pátým rokem. Kamarádka má také fialový, ale tak obrovský to už je strom.
      pa ❤️🌻🌺🌼🌹🌞❤️

      Vymazat
  7. Krásné ibišky máte u doma.My tu máme samé keře,některou kvetou.Vůbec si nepamatuji názvy a to jsem je už několikrát hledala,když jsem je fotila na blog.Dceři kvetou krásně tři ibišky,ale má je všechny fialový.O víkendu si je zase nafotím

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám z nich radost. tak v našem okolí jsou různé keře, nebo zlarý déšž. Toto máme pět let ❤️🌻🌺🌼🌹🌞❤️

      Vymazat
  8. Leni tak to je nádherááááááááááááááááááá že vám to někdo neotrhá máte to tam krásně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Letos jsou parádní. Před pěti lety jsme udělali fasádu a potom je jeden pán z domu zasezel. Letos už jsou parádní ❤️🌻🌺🌼🌹🌞❤️ no to víš, také trnu zrůzou, aby to někdo neponičil. Ono stačí, že nám někdo ukradl dva velké truhlíky muškátů a hoř. stromeček. Už byl velký a hodně kvetl. Ruce bych jim urazila. papa ❤️🌻🌺🌼🌹🌞❤️

      Vymazat
  9. Máš nádherné Ibišky , já mám doma jich spoustu, ale všechny nekvetou 🌻🌺🌼

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou krásné, no pán z našeho domu o ně pečuje. Mám radost ❤️🌻🌺🌼🌹🌞❤️

      Vymazat