22. srpna 2020

Dobré ráno - lekníny


23 komentářů:

  1. Leničko zdravím a přeji příjemnou sobotu...nádherné dílka tvoříš...moc se líbííííí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Irenko, pěkný víkend 💕🌸💖🌷🌼💕🌸

      Vymazat
  2. báječné! křehká krása :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Janinko, děkuji, prima večer 💕🌸💖🌷🌼💕🌸

      Vymazat
  4. 🌹💖🌹👱🌹💖🌹👱Leni moc hezký obrázek a určitě by potěšilo ty kapičky trochu tady u nás je horko až až **********************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Bětuško 💕🌸💖🌷🌼💕🌸 u nís už prsíce více jak hodinu a je studen ý vétr. Je fajn dobře už se dýchá 💕🌸💖🌷🌼💕🌸

      Vymazat
  5. Leni pošli ten dešť k nám.Krásný večer,obrázky jsou úžasné...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindří jak ráda bych Ti ho tam poslala, u nás dnes lilo a ochladilo se. Tak snad dorazí ochlazení s deštěm i k Tobě. Včera snad byl nejteplejší den, bylo na padnutí. pa dobrou noc 💕🌸💖🌷🌼💕🌸

      Vymazat
  6. Leni to je nádherné to zase já nedocílím takové kapky až budu umět oči a mimiku úst,tak budu procvičovat kapky hihi.Prosím pošli ten chlad i déšť už se chci vyspat ☺☺☺ mi dnes měli 30°C

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Ivetko, no vidíš a tady to za Tebe udělá program, nic složitého. Jéééé poslala bych Ti ho hned. U nás chladno i v noci pršelo. Myslím si, že dnes už žádný tropický den jako byl v pátek nebude.Hezkou neděličku 💕🌸💖🌷🌼💕🌸

      Vymazat
    2. Tak se u nás malinko ochladilo, pěkně se spalo ale žádný déšť nepřišel...nevím který program to udělá sám pokud máš na mysli Sqirlz tak tam se mi vůbec nedaří hihi.:-)))

      Vymazat
    3. U nás bylo dnes příjemně, včera pršelo a i v noci. Jó Ivetko ten program myslím. To není možné. Mě se tam dělá složitěji voda, ale kruhy a déšť super, ale nepřišla jsem na to co znamená ta dělící čára, to mě nějak nefunguje hihihi. pa dobrou💕🌸💖🌷🌼💕🌸

      Vymazat
  7. Moc krásný obrázek jako vždy máš úžasnou animací vody.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěknou neděličku Jaruško, děkuji za komentíky 💕🌸💖🌷🌼💕🌸

      Vymazat
  8. Moc pěkné dílko, kruhy umíš báječně ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Květuško, to udělá program, jen to dobře nastavit, tak to mě baví nedá to moc práce hihihi 💕🌸💖🌷🌼💕🌸

      Vymazat
  9. moc hezký obrázek,trošku deštíčku by i u nás bylo potřeba

    OdpovědětVymazat
  10. krásné, Leni 🌼💕🌸

    OdpovědětVymazat
  11. Leni,to je úžasné,voda je dokonalá.Konečně u nás také pořádně popršelo,ale moc se mi to nehodilo.Syn přijel s vnučkama s dovolené a spoustu prádla,jednu várku jsem vyprala a za chvíli sbírala.Nechám to na zítřek.Na déšť jsem se těšila

    OdpovědětVymazat
  12. Veľmi pekný obrázok....................1******************************

    OdpovědětVymazat