6. srpna 2020

Moje maličkost




20 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Hi hi hi to je ze včera když jsem byla v práci, tak mě kolega vyfotil. papa ❤️🌻🌺🌼🌹🌞❤️

      Vymazat
  2. Jéééééééé super Leni ty vůbec nestárneš opravdu sluší ti to♥❤️🌻🌺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ivetko, ale stárnu jako každý.Byla jsem včera před kanceláří a přijel koleg a hned, že mě jde fotit. hihihi ❤️🌻🌺🌼🌹🌞❤️tak jsem se pochlubila :-)

      Vymazat
    2. Já mládnu hihihi :-)))jo jen aby kolega se do Tebe Leničko náhodou nezamiloval:-)))

      Vymazat
    3. Hi hi hi To nehrozí ❤️🌻🌺🌼🌹🌞❤️ prima víkend ❤️🌻🌺🌼🌹🌞❤️

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Jani, moc děkuji ❤️🌻🌺🌼🌹🌞❤️

      Vymazat
  4. Leni tedy Ty jsi ale KOČKA!!!!Moc Ti to sluší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé Jaruško, moc děkuji. No mohlo by to ještě pár let vydržet hihihi. papa ❤️🌻🌺🌼🌹🌞❤️

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Pěkný víkend Zdeničko, děkuji ❤️🌻🌺🌼🌹🌞❤️

      Vymazat
  6. Leninko, kukla jsi na mě jako živá 👌💗💞moc Ti to sluší 👏 jsi kočka 💋🧚👌

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěkný víkend Jarunko, děkuji ❤️🌻🌺🌼🌹🌞❤️

      Vymazat
  7. Leni,moc ti to sluší,Vypadáš mladě a máš moc hezký úsměv,čiší z tebe pohoda.Kalhoty jsou super v té barvě mám halenku.Je léto a k němu barvy patří

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Jíťo, žlutou barvu mám ráda, ale kalhoty jsem nikdy neměla, mám trička , sukni a letos jsem uviděla tyto. Jsou lněné a moc příjemné ❤️🌻🌺🌼🌹🌞❤️

      Vymazat
  8. Lení moc ti to sluši kočka také mám takovou barvu kalhot *******************🌹💖🌹🌹💖🌹

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětuško, moc děkuji ❤️🌻🌺🌼🌹🌞❤️ jsou příjemný žlutou mám ráda. Na léto super ❤️🌻🌺🌼🌹🌞❤️

      Vymazat
  9. Super kočka, sluší Tě to 🌻🌺🌼

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško, děkuji ❤️🌻🌺🌼🌹🌞❤️ prima den ❤️🌻🌺

      Vymazat