18. srpna 2020

Super dovolenou


18 komentářů:

  1. Krásný gif voda super dovolenou máme doma ha ha 🌸💖🌸💖🌸💖🌸💖

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Bětuško 💕🌸💖🌷🌼💕🌸 také jsem doma 💕🌸💖🌷🌼💕🌸

      Vymazat
  2. všechny obrázky máš pěkné, Leni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, moc děkuji 💕🌸💖🌷🌼💕🌸 prima večer 💕🌸💖🌷🌼💕🌸

      Vymazat
  3. Leni,ta voda je nádherná,hned bych si k ní sedla a jen tak dumala.Večery u moře bývaly nádherné.Teď už mohu jenom vzpomínat.
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, zůstávají vzpomínky, hezký večer a děkuji za komentíky 💕🌸💖🌷🌼💕🌸

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Hezký den Jaruško, děkuji 💫💕🍀💫💕🍀💫💕🍀

      Vymazat
  5. Dovolenou si užívám u PC na zahrádce i na balkóně lepší dovolenou si nemůžu přát hi,hi...moc nádherný obrázek Leničko♥🌸🌷🌸🌷

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, to také není špatné, já už to mám kolik let po sobě 💕🌸💖🌷🌼💕🌸 hezký večer 💕🌸💖🌷🌼💕🌸

      Vymazat
  6. Když koukám na tvůj obrázek, zastesklo se mi po moři, přidat k tohu zvuk moře...tak tady zůstanu :-) krásné, Leničko...♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyto chvilky u moře jsem měla ráda. Šplouchíní vlnek brouzdání v písku, hledání mušliček. Bylo to krásné.Měj se moc krásně 💕🌸💖🌷🌼💕🌸

      Vymazat
  7. tak to je nádherné vytvorené dielo....1***************** a dovolenku budem mat tak na slovensku********************

    OdpovědětVymazat
  8. Ahojky Slávko, já doma 💕🌸💖🌷🌼💕🌸

    OdpovědětVymazat