6. srpna 2020

Kalokvět před domem



12 komentářů:

  1. Tak ten je parádnííí, Leni...♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám zněho radost. Před třemi lety jsme to přesadili a dva roky ro nekvetlo až letos.
      Tak to může zase někdo ukradnout jako hoř.stromek a muškáty. papa

      Vymazat
  2. to je velikánská krása Leničko❤️🌻🌺hezký den přeji❤️🌻🌺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po přesazení po třech letech kvete, tak snad ho někdo nešlohne ❤️🌻🌺🌼🌹🌞❤️

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. děkuji Jani, hezký večer ❤️🌻🌺🌼🌹🌞❤️

      Vymazat
  4. To je moc hezká kytka,ani neznám

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to trvalka, ale na zimu se musí uklidit. Nám kvete teď po třech letech po přesazení.papa ❤️🌻🌺🌼🌹🌞❤️

      Vymazat
  5. Nádherááááááááááá mám to také to same podívej se na ten druhej blog fotografie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětuško, juknu. Viděla jsem fotky na FB.Nevěděla jsem jak se jmenuje, až právě na FB to nějaká paní pojmenovala a já to našla na netu i Latinský název. papa ❤️🌻🌺🌼🌹🌞❤️

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Konečně už po přesazení kvete ❤️🌻🌺🌼🌹🌞❤️

      Vymazat