5. srpna 2020

Pozdrav - pejsek


14 komentářů:

  1. Ahoj Leni, já také šmejdila. Máte krásné obrázky. Pochopila jsem že obrázky děláte photoshopu. Sice ho mám Photoshop CC 2018 ale neumím s ním dělat a je v angličtině. Dělám vše v Photofiltru. Přeji hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobré ráno Beatko, jéé moc děkuji. Co když si budeme tykat, tak jako s ostatními? Ne ne nepracuji Photoshopu, já ho neumím jen si tam občas udělám nějaké písmo. Vše dělám Photofiltru a v DP. Prima den ☁️💕🧚🌻🐝🌹🦋✨

      Vymazat
  2. Leni,nádherný obrázek.Takový vodotrysk bych potřebovala na výzvu.Šla jsem kvůli tomu do města,na náměstí je kašna a tam tekl jenom takový čůrek.V Mladé Boleslavi mají krásné fontány,ale nevím,zda mě tak manžel kvůli fotce doveze.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Jíťo ☁️💕🧚🌻🐝🌹🦋✨ tak moc držím palce, aby výzva klapla ☁️💕🧚🌻🐝🌹🦋✨

      Vymazat
  3. Leničko tak to je nádheráááááááááááááááááááááá *****************************💕🧚🌻🐝💕🧚🌻🐝

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětunko, moc děkuji 💕🧚🌻🐝💕🧚🌻🐝 dnes už je pěkně 💕🧚🌻

      Vymazat
  4. Leninko zdravím....moc nádherné

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarunko, moc děkuji 💕🧚🌻🐝💕🧚🌻🐝 prima odpoledne 💕🧚🌻🐝💕🧚🌻🐝

      Vymazat
  5. Jééé to je miloučkééé...hezký obrázek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hezké odpoledne Irenko, děkuji 💕🧚🌻🐝💕🧚🌻🐝

      Vymazat