1. srpna 2020

Krásnou dovolenou ....


18 komentářů:

  1. Super dílko...krásnou dovolenou i Tobě i Tvé rodině Leničko...já mám dovolenou na zahrádce u bazénu a vychutnávám sluníčko...a je fajn.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Irenko, no, ale to máš super dovolenou. Také nikam necestuji, on je to problém, když mám čičiny.❤️🌻🌺🌼🌹🌞❤️

      Vymazat
  2. Krásné Leničko líbí se mi:-) měj bezva parný víkend..💕☀️🌷☀️🌺☀️💕

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Ivetko, ve vedro, ale doma mám příjemně❤️🌻🌺🌼🌹🌞❤️

      Vymazat
  3. Takovou dovolenou bych brala Leni...krásný obrázek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindří to já také, pa dobrou noc ❤️🌻🌺🌼🌹🌞❤️

      Vymazat
  4. Ahoj, Leni,krásný obrázek.Já letos pouze na zahrádce, nemohu nechat maminku samotnou, ale to vůbec nevadí, Pepa s Terkou jezdí po výletech...♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Aličko, však já také nikam necestuji, nemohu nechat čičiny samotné, Eni té bylo 15 let je to závislačka hihihi. Na zahrádce je také dobře. Užívej si krásné slunečné dny. papa ❤️🌻🌺🌼🌹🌞❤️

      Vymazat
  5. Leni,to je nádherný obrázek.Hned bych si tam kecla a máchala nohy.Dnes bylo hodně velké vedro.
    Měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hi hi Jíťo to já také, dnes to bylo hrozné ještě zítra a pak se ochladí. Prima večer, dobrou noc ❤️🌻🌺🌼🌹🌞❤️

      Vymazat
  6. Moc krásný obrázek. Letos je to takové zvláštní. Jen najdeme ubytování, kam bychom mohli jet, objeví se tam nákaza. Nějak nám letos osud nepřeje. No nedá se nic dělat...raději zdraví než zážitky.Krásný den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jaruško, tak to je smůla, no ale jak píšeš zdraví je přednější. papa ❤️🌻🌺🌼🌹🌞❤️

      Vymazat
  7. Nádherné ❤️ letos budu doma , dovolenou jsem zrušila. Mladí byli v Itálii a ještě poletí do Řecka a já samasamotinka jen doma

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Květunko, nesmutni, tak pojedeš příští rok ❤️🌻🌺🌼🌹🌞❤️

      Vymazat
  8. Leni krásný gifek ta voda super**************************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Bětuško ❤️🌻🌺🌼🌹🌞❤️

      Vymazat