14. srpna 2020

Kotě


14 komentářů:

  1. Překrásné,kotě je slaďoučké.Včera mě naštvala ta moje,smazala mi příspěvek.Skočila na klávesnici a bylo.Dělala jsem znovu do půlnoci.Tak stejně horkem nemohu spát

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hi hi hi, ale rychle bylo Modřince odpuštěno viď??? No vidíš, stějně by jsi nespala. Já vím ono to naštve. Toto občas udělá Oggi skočí a je vymalováno hihihi. Prima den ❤️🌻🌺🌼🌹🌞❤️

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Irenko, děkuji, hezký víkend 💕🌸💖🌷🌼💕🌸

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Jani, děkuji, pěkný víkend 💕🌸💖🌷🌼💕🌸

      Vymazat
  4. Miloučké to máš jako vždy krásné kotě **********************❤️🌻🌺🌼🌹🌞❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětuško, děkuji, hezký víkend 💕🌸💖🌷🌼💕🌸

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Hi hi hi to je. Já je miluji 💕🌸💖🌷🌼💕🌸

      Vymazat
  6. překráááááááásný obrázek líbí se mi Leni i já vodu mám ráda ◕‿◕🌹🌹◕‿◕◕‿◕🌹🌹◕‿◕

    OdpovědětVymazat