16. srpna 2020

Krásné narozeniny Jarunko


16 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. děkuji, hezký večer 💕🌸💖🌷🌼💕🌸

      Vymazat
  2. Krásné přání Leni, no já nevěděla ale moje blbost měla bych si to někam napsat :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Ivetko, já věděla, že má dnes Jaruška, ale Jarunku-Jarmilku ne,upozornila mi Květuška 💕🌸💖🌷🌼💕🌸 prima večer 💕🌸💖🌷🌼💕🌸

      Vymazat
    2. Leni no kdybych nebyla u tebe a Janičky,tak bych nevěděla ale už si pamatovat budu jelikož dcera má zítra svátek tak snad nezapomenu hi,hi Dobrou noc přeji ◕‿◕🌹🌹◕‿◕

      Vymazat
    3. hihihi neboj, on to vždy někdo připomene, pa dobrou noc💕🌸💖🌷🌼💕🌸

      Vymazat
    4. hihi asi jak píšeš dobrou noc a prima celý týden💕🌸💖🌷🌼💕🌸

      Vymazat
    5. myslela jsem tím, že to děvčata připomenou obrázky 💕🌸💖🌷🌼💕🌸

      Vymazat
  3. Nádherné přáníčko 🌼🌼💕🌼🌼

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Květunko 💕🌸💖🌷🌼💕🌸 hezký večer. U nás se ochladilo a prší 💕🌸💖

      Vymazat
  4. Krásné přání, Leni. Děkuji za písmenka a přeji pěkné sníky...♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Aličko, krásné letní dny 💕🌸💖🌷🌼💕🌸

      Vymazat