22. září 2019

Barevný ptáček


14 komentářů:

  1. Nádherný obrázek i animace. Tohoto pračka neznám. Zřejmě nějaký cizokrajný druh tipů amadiny gouldové

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jaruško, no já už vůbec ne, já jsem ho viděla na netu, tak jsem si udělala obrázek (✷‿✷)♥️✨♥️🌺🌺

      Vymazat
  2. Leničko to je nádherný obrázek i ten ptáček je překrásný ♥ Líbí se mi moc♥ prima neděličku přeji 1*******************

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Moc děkuji, už jsem podle děvčat zjistila, že jsi Alenka a přidám si Tě do přátel ju?

      Vymazat
  4. super ale super tvorba**********************

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný obrázek Leni****************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. (✷‿✷)♥️✨♥️🌺🌺 děkuji (✷‿✷)♥️✨♥️🌺🌺

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. (✷‿✷)♥️✨♥️🌺🌺 děkuji (✷‿✷)♥️✨♥️🌺🌺

      Vymazat