17. září 2019

Posílám Ti sluníčkový den


16 komentářů:

  1. Krásné...jdu si vařit kafe.Hezký den Leni.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děuji Jindří, prima večer ☘🍁🍀🍂🌼🌳

      Vymazat
  2. Leni moc děkuji za sluníčkový den krásný obrázek*********************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětuško, děuji, prima večer ☘🍁🍀🍂🌼🌳

      Vymazat
  3. Děkuji za poslání...U nás se hodně ochladilo a teď už je zataženo a zase prší...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, u nás bylo přes den sluníčko, ale odpoledne začalo foukat a teď je pěkná zima. papa ☘🍁🍀🍂🌼🌳

      Vymazat
    2. obrázek je opravdu nádherný...To jsem Ti tam nedopadla...ach já hlava dobová...prázdná...hihihi

      Vymazat
    3. děkuji Jaruško 🌺🍁🍂🌻🌹💞💗

      Vymazat
  4. Týýýýýýýýýý brdo to je úžasný obrázek, jen neví s tou kávičkou já dnes už měla dvě hihi...ale asi jo dám si a k tomu roládku aj zákusek hihi...🌻💐💐🌻💐💐

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ivetko, prima večer ☘🍁🍀🍂🌼🌳

      Vymazat
  5. perfektné a dokonale dielo**********************

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherný obrázek,u nás je docela hezky a manžel má volno a tak možná někam vyrazíme,jinak bude ležet u telky

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji, u nás byl včera studený vítr, dnes začalo svíit sluníčko, tak snad bude tepleji 🌺🍁🍂🌻🌹💞💗

    OdpovědětVymazat
  8. nádherné******* nyní ji mám před sebou ♥

    OdpovědětVymazat
  9. děkuji, já jí popijím právě teď 🌺🍁🍂🌻🌹💞💗

    OdpovědětVymazat