22. září 2019

Panda



12 komentářů:

  1. Ta je krásná.Procházky ty pejskové milují.Já s Blekynou nacourám takových km,že bych nevěřila.Mladí mně koupili takové chytré hodinky.Já si na nich spíše sleduji tep,když někdy za ní běžím.Hárala a tak jsem s ní šla,kde nikdo moc nechodí a najednou pes.Vlastním tělem jsem ji chránila.Naštěstí se ji nápadník nelíbil,ale měla jsem co dělat,abych ji udržela,má 35 kilo,chtěla asi před ním utéct.Naštěstí se objevila majitelka a psa odvolala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Jíťo, no dcera o víkendu s Pandou nachodí cca 15 km. Oni se potřebují utahat.jó jó znám ty hodiny. No tak jsi měla také vzrůšo s Blekynou.Prima den (✷‿✷)♥️✨♥️🌺🌺

      Vymazat
  2. Je kouzelná to budu opakovat stále ♥ Jsem ráda Leni,že alespoň zde se mohu kochat♥ Prostě pes je přítel člověka♥ Děkuji ♥🌻🌹🌻🌹♥🌻🌹🌻🌹

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc Ivetko (✷‿✷)♥️✨♥️🌺🌺

      Vymazat
  3. Leni no pejsek šikulka *******************obrázky také děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je šikovná, poslušná takové zlatíčko (✷‿✷)♥️✨♥️🌺🌺

      Vymazat
  4. Moc hezky pejsem pěkně jsi ho vyfotila***********

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jiřinko (✷‿✷)♥️✨♥️🌺🌺

      Vymazat
  5. pěkné fotky********, celá naše Ela♥

    OdpovědětVymazat
  6. Panda je zlatíčko. Krásně pózuje...

    OdpovědětVymazat
  7. Je moc hodná a poslušná. No jasně, že také má někdy své dny hihihi ☀️🐝♥️🌼🥀🏵️🍓🍒

    OdpovědětVymazat