6. září 2019

Pozdrav - veverka


9 komentářů:

  1. Nádherný pozdrav,zdravím i Tebe Leni.Na obrázku pěkně fouká,foukalo i navečer u nás a mně byla konečně po dlouhé době zima.Byla jsem na kole a málo se ustrojila.Ale ten chlad jsem si užívala.Snáším ho lépe,jak ta vedra

    OdpovědětVymazat
  2. Jíťo u nás je také chladno a doonce to vypadá, že bude pršet.To já také ty úmorná vedra nemusím, ale těch 26 je prima ☁️🏵️💞💐🌺🍀

    OdpovědětVymazat
  3. Leni,to jemoc hezký obrázek nám skáčou veverky po oknech,musíme to hlídet.Nedávno ni na sítě okna visel netopýr....🤗🤗🤗

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JIndří, děkuji. Jejda no oni jsou to všetečky, jééé netopýr , ještě, že tam máš síť, ty já moc nemusím 💞🥀💞🥀💞🥀

      Vymazat
  4. Leni tak to je super obrázek moc se mi líbí**************************💓💓💓💓

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Bětunko, hezký večer 💞🥀💞🥀💞🥀

      Vymazat
  5. Bože ten tak nádherný Leni, líbí se mi moc....🌻💐💓🌻💐💓

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherný pozdrav si vytvorila************************

    OdpovědětVymazat
  7. Ivetko, Jaruško, Slávko, díky moc za milá písmenka 💞🥀💞🥀💞🥀 hezkou neděličku 💞🥀💞🥀💞🥀

    OdpovědětVymazat