19. září 2019

Prima den


11 komentářů:

  1. Leni,překrásný obrázek.I Tobě prima den

    OdpovědětVymazat
  2. Jaruško a Jíťo, moc děkuji za komentíky 🌺🍁🍂🌻🌹💞💗

    OdpovědětVymazat
  3. Leničko moc hezký obrázek *******************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děuji Jiřinko, pěkný den 🌺🍁🍂🌻🌹💞💗

      Vymazat
  4. Také hezký den popřeji obrázek je moc hezký**************************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětunko, moc děkuji, prima víkend 🌺🍁🍂🌻🌹💞💗

      Vymazat
  5. moc hezkéééé Leni******* tak jsem to doma trochu dala do původního stavu, čeká mě výměna podlah ve 3 místnostech a vyměnit sokly u nábytku v kuchyni a ložnici, ostatní je snad v pořádku. Noha trochu hnisá, ale i to se snad zahojí. Jsem ráda, že se mohu konečně podívat na obrázky svých přátel. Po úrazu jsem stále spala a nešlo mi to se tomu ubránit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Květuško 🌺🍁🍂🌻🌹💞💗 myslím na Tebe, jak to doma zvládáš. Tak to se dalo čekat, že podlahy půjsou na výměnu, jen prosím Tě je strhněte, a nech to znovu vysychat než se položí nové. No je to velká smůla, dovolenou si si neužila to je rok. No holka zlatá, kdyby něco raději dojdi k lékaři.Opatruj se. papa 🌺🍁🍂🌻🌹💞💗

      Vymazat
  6. Hezké podzimní dny přeji, jinak obrázek se mi moc líbí**********👶👶🌺🌺👶👶🌺🌺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 🍂🍁🌾🌺🌹🌼🌸 děkuji 🍂🍁🌾🌺🌹🌼🌸

      Vymazat