7. září 2019

Pěkné odpoledne


12 komentářů:

  1. Hezké dopoledne Leni, to je překrásný obrázek*****************🌻💐💓🌻💐💓 od rána kmitám smažím bramboráčky a dnes jsem naháněla Lolinku :-( to budeš koukat kam mi zapadla, pak dám fotky, pipina jedna hihi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Ivetko, hihihi Lola měla svůj den 💞🥀💞🥀💞🥀

      Vymazat
  2. Nádhera Leni...krásný víkend...♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásný obrázek Leni. Koukala jsem, že máš v Menu hodně různých GIF obrázků. Je to škoda, protože já mám poměrně pomalé připojení a hodně dlouho se mi Tvůj blogger načítá...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Jaruško, mám přetáhla jsem je z blogu, no to asi ano, ale mě se většinou také první otevření blogu načítá pomaleji, mám starý noťas, ale pak se to rozběhne 💞🥀💞🥀💞🥀 Ale Jarunko, tak nekomentuj všechny obrázky, já jsem moc ráda, že se zastavíš se junknou co jsem vytvořila 💞🥀💞🥀💞🥀, To jsou gifíky, co jsem posbírala, nebo vytvořila hihihi, líbí se mi. Ty kapky, vodopád atd.

      Vymazat
  4. ahojky Lenka to je peknučký obrázok********************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Slávko, díky moc za omentíky 💞🥀💞🥀💞🥀

      Vymazat
  5. Wau wau to je krásááááááááááááááá**************************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětunko, děkuji za milé komentíky 💞🥀💞

      Vymazat