24. září 2019

Krvokvět bělokvětý ( Haemanthus albiflos)



24 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Alenko moc děkuji ☀️🐝♥️🌼🥀🏵️🍓🍒

      Vymazat
  2. Leni to je krása,listy má jako orchidej....🤗🤗🤗

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jindří, to tato květina má dužnatější listy a mohutnější i když mladší rostlina má ty listy menší. Já jsem jí dostala od sestřenice, toto jsem si nechala v práci a odělila jsem větší a menší a ty mám doma. No a doma to nekvete hihihi. Je to divné a nevím proč ☀️🐝♥️🌼🥀🏵️🍓🍒

      Vymazat
  3. Krásně Ti vykvetlo jak my říkáme "sloní ucho". Také jsem ho měla, ale Charlik mi ho jednou hodil na zem a zničilo se srdíčko a "ucho" mi zašlo. Krásné fotografie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarušo ano máš pravdu říká se tomu sloní ucho. Ten krvokvět (červený )ten jsem viděla pouze na obrázku ve skutečnosti ne ☀️🐝♥️🌼🥀🏵️🍓🍒

      Vymazat
    2. oprava Jaruško, to zastracené K občas se nenapíše ☀️🐝♥️🌼🥀🏵️🍓🍒

      Vymazat
    3. Leni to neřeš .Já koukám ráno na obrázky většinou na mobilu a píšu i komentáře. kolikrát mi to přepíše na úplnou blbinu a když to odešlu tak už to opravit nejde. Obrázky si většinou prohlížím pak na počítači ještě jednou ale už komentáře nepíšu. Ono to zabírá i dost času, ale tvůrce obrázků za tu práci s nimi, si pochvalu zaslouží.

      Vymazat
    4. (✷‿✷)♥️✨♥️🌺🌺 moc děkuji (✷‿✷)♥️✨♥️🌺🌺



      Vymazat
  4. To je nádherný květ.Ten název jsem nikdy neslyšela a květ ani neviděla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On je ještě v červené barvě, ale ten jsem nikdy neviděla jen na obrázku. Moje sestřenice má dva plné truhlíky a to je nádhera když to vykvete a jí kvetou každý rok. Mě vykvetl v práci za což jsem ráda sice jen jeden květ, ale mám ještě doma dvě sazenice a doma to nekvete což mě štve ☀️🐝♥️🌼🥀🏵️🍓🍒

      Vymazat
  5. pěkná květina Leničko****** neznám ji, listy jsou stejné jako u orchideje

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že vykvetla, ale pouze v práci doma nekvete, listy jsou dužňatější u velké rostliny 💕👍💞🍂🍇💗🍀

      Vymazat
  6. Leni nádherááááááááá jo a ty listy jako orchideje máš to moc hezké**********************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že vykvetla 💕👍💞🍂🍇💗🍀 prima den 💕👍💞🍂🍇💗🍀

      Vymazat
  7. veliká ale veliká nádhera********************

    OdpovědětVymazat
  8. To je nádherné, Leni poradím ti aby ti kvetla...vyměň je ☺☺☺☺ 1*****************( ͡♥ ͜ʖ ͡♥)( ͡°❥ ͡°)( ☆ ͜ʖ ☆)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hihihi tak věř, že doma by nevykvetla 🌞🍁💞👍🍇🌼

      Vymazat
  9. To je moc krásný obrázek a ten květ super******************

    OdpovědětVymazat
  10. Prosím o názory a radu:

    krvokvět natalský (Scadoxus multiflorus) je rok od roku menší, neodnožuje, každý rok sice kvete a potom vytvoří listy, ale vše, včetně hlízy, je každý rok menší a menší, hnojím dle návodu, přesazuji, dopřávám klid, ale není to nic platné.

    Předem děkuji za odbornou či laickou pomoc.

    OdpovědětVymazat
  11. Pěkný večer, nejsem odborník. Moje sestřenice má dva plné truhlíky a v září jí vždy vykvetou včetně sazenic. Ten květináč co je na obrázku, tak ten mám v práci v mzádveří a také na podzim vykvete, ale pouze ta velká rostlina. Doma mám ve dvou květináčích na východní straně na parapetu a přesně tak jak píšete, ta rostlina je stejná nepřirůstá nic. Moc jsem Vám nepomohla, ale nejste v tom sama. Pěkné dny ve zdraví.

    OdpovědětVymazat
  12. Prosím nemáte cibulku na prodej,

    OdpovědětVymazat