4. září 2019

Letničky












13 komentářů:

  1. Lenka velmi pekné kvetinky máš*********************

    OdpovědětVymazat
  2. Leni no máš to tam moc hezké**************************jak ti to kvete všechno

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď krásně nakvetla i bakopa, přes léto nic moc 💞🥀💞🥀💞🥀

      Vymazat
  3. Krásně ti to kvete Leni. Bakopu mám na zahradě v květináči také, ale jemně fialkovou. Máš to fakt krásné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jaruško, no já mám letos pochcípané muškáty v truhlíku, v květináči jdou docela dobře. Jaru, ty jsi taková šikovná holka na jedné fotce je pokojovna (fial.kvítek). Mám jí cca 25 let, byla mnohem větší, ale před dvěma léty jsem jí asi ullila nebo nevím a zachánila jsem tři výhonky. Letos už je větší. Ona kvete přes léto, ale na zimu uschne zaleze pod zem a zase vyleze na jaře. Nevíš prosím Tě jak by se mohla jmenovat, nikde to nemohu najít. Díky moc 💞🥀💞🥀💞🥀

      Vymazat
    2. Přesný název také nevím. Mám něco podobného, ale ještě mi nekvetla. Dostala jsem ji letos a ani nevím, že na zimu zalézá pod zem...Dám pak fotku na blog, jestli je to ta samá...ale mám pocit že ano. ono v tom letošním horku mi toho i na zahradě docela dost zašlo. navíc pak už nebyla voda a co jsem nanosila z domova po koupání a mytí, to na zálivku zdaleka nestačilo.

      Vymazat
    3. Jéé tak to určitě vyfoť. Jak jsem psala mám jí cca 25 let, ale to byla veliká, teď mám prťavou, já jsem se ptala i v květinářství, ale nikdo nevěděl. Ona je zajímavá, celkem má i dost kvítků. No ona na zimu zežloutně, uschne a z jara zase vyleze. Chce to i přes zimu, dyž není čas od času pokropit zem, já jsem na jí jeden rok zapomněla a málem jsem o ní přišla.

      Vymazat
  4. Leničko ty to máš zase tak nádherné jak ti to vše pěkně kvete, ta Bakota je překrásná opravdu líbí se mi moc...🌻💐💓🌻💐💓

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěkně to nakvetlo, ale polud začně pršet, ta nevím nevím. Katus měl tři poupata, ale vykvetlo jenom jedno, vzala jsem si sazenice od kamarádky, ta je má ještě po staré babičce cca 70 let a květou jí od června, no já jsem se dočkala pouze jednoho hihihi. U ní je to vždy záplava květů bílé, růžové 💞🥀💞🥀💞🥀

      Vymazat
    2. Schválně jí příští rok vyzkoušej, je nenáročná a kvete do zámratu. Já jsem jí jeden rok měla v květináči a kvetla ještě na štědrý den, to přijela holka a smála se, dyž jí viděla, ale pak hned asi 26. přišel mrazík a bylo po kráse.

      Vymazat
  5. Leni,máš to nádherné.Máš hodně druhů.Já mám jenom klasické balkonové a už odkvétají.Otrhám asi poslední květy a některé květníky vyprázdním.Kam dám muškáty na přezimování vůbec nevím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jíťo, moc děkuji. Tak já jsem letos z letniček zasadila, muškáty ( ty neumím přechovávat, jen to co je v květináči si odnesu do práce, tam to loni přežilo :-) uvidím letos, petunky a surfinie,verbenu,bakopu jinak jsou to většinou trvalky.Bakopa je krásně nakvetlá a pokud nebude mráz tak pokvete do té doby.Ta je vděčná, sice přes ty vedra, byla všelijaká, ale teď je to paráda. Prima den ☁️🏵️💞💐🌺🍀

      Vymazat