4. září 2019

Jindřiško, hodně zdravíčka přeji


9 komentářů:

  1. Moc krásné přáníčko pro Jindřišku, které určitě potěší♥

    OdpovědětVymazat
  2. děvčata děkuji za milé komentíky, hezký den.U nás studený vítr 💞🥀💞🥀💞🥀

    OdpovědětVymazat
  3. Leni moc děkuji,potěšilo...❤️❤️❤️už jsem to komentovala a někde zmizely mé komentáře i ty obrázky nad přáníčkem.

    OdpovědětVymazat
  4. Jindřiško, hlavně zdravíčko přeji 💞🥀💞🥀💞🥀 ano komentovala jsi včera na blogu, ale zůstal tam ten omentík, pa hezký den 💞🥀💞🥀💞🥀

    OdpovědětVymazat
  5. Leni už mě to zde nebaví nejsem nasr*** to ne jen to mrzí všichni dostali poděkování ale já ne no je toho více bohužel asi jsem prašivá nebo fakt už nevím :-(měj prima dny♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, já tomu nerozumím, Jindřiška Ti poděkovala v NK.Holka moje milá, co to píšeš, tak to přeci není. Pokud vím tak naše parta, která tu je, tak drží při sobě, máme se rádi, myslíme na sebe a to je víc než člověk někdy dostane. Znáš to někdy při záplavě obrázků se na některý zapomene, přehlédne. Tak hlavu vzhůru,mylně si to vykládáš. pa hezké odpoledne MTMR 💞🥀💞🥀💞🥀 Pokud jsem to špatně pochopila, tak mi dej do obrazu.

      Vymazat