22. září 2019

Hezký den - hrdlička


14 komentářů:

  1. Lenka to je peknučký obrázok..... na buduci týždeň budem asi v stredu len na pc... vnuk mal zápal pluc ,aj ked mu už je dobre lekárka ho nepustila do školky tak ho budem varovať....Vždy zaspim skor ako on od únavy...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Slávko, no já také moc nebudu jdu na tu operaci, sice obrázk nějaká dám, ale pracovat to asi nepůjde. Prima den (✷‿✷)♥️✨♥️🌺🌺

      Vymazat
  2. To je úžasné.U nás sedí na stromě zase dvě,ale hnízdo jsem neviděla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, já jsem sebrala fotku u Jarušky, protože se mi moc líbila a začla jsem tvořit hihihi (✷‿✷)♥️✨♥️🌺🌺

      Vymazat
  3. Bože tak to je další pecka, já Leni jen zírám, opravdu překrásný obrázek jako živí asi k Tobě pojedu na zaškolení:-)šikulka a já jen smekám líbí se mi moc....♥🌻🌹🌻🌹♥🌻🌹🌻🌹

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ivetko, za pochvalu, jó jó přijeď (✷‿✷)♥️✨♥️🌺🌺

      Vymazat
  4. tak to je moc hezké ta hrdlička je moc hezká ******************************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětuško, děkuji (✷‿✷)♥️✨♥️🌺🌺

      Vymazat
  5. Leničko, všechny obrázky jsou moc hezké ******************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, děkuji (✷‿✷)♥️✨♥️🌺🌺

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Květuško, moc děkuji (✷‿✷)♥️✨♥️🌺🌺

      Vymazat
  7. Mo krásně jsi tvořila Leni. Jsem ráda, že se Ti fotka líbí a že jsi ji využila pro svoje tvoření.

    OdpovědětVymazat
  8. Díky Jaruško, foto mě nadchlo stejně jako foto Jiřinek ☀️🐝♥️🌼🥀🏵️🍓🍒

    OdpovědětVymazat