18. září 2019

Žena u vodopádu


10 komentářů:

  1. Další prekrasny obrazek. Nádherná práce. Když to vidím tak už ani obrázky tvořit nemůžu , protože jsem z toho vypadla a už to nedoženu. Takovou krásu jakou s Ivetko i dalsimi děvčaty tvoříte...na to já už nemám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc Jaruško, je to fakt o cviku, nápadech. Když je čas stále něco zkouším, někdy to vyhodím a někdy uvěřejním 🌺🍁🍂🌻🌹💞💗

      Vymazat
  2. Další nádherný obrázek, jsi čím dál tím víc lepší opravdu Leni máš nádhernou tvorbu a klobouk dolů, líbí se mi moc aj mrkání máš super! 1* (͡◕ ͜ʖ ͡◕)ノ( ͡♥ ͜ʖ ͡♥)( ͡°❥ ͡°)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Ivetko ta tuto velkou pochvalu, jsem ráda, že to tak vidíš, mám radost 🌺🍁🍂🌻🌹💞💗

      Vymazat
  3. pridavam sa k Ivetke a k Jarke nádherná tvorba si moc šikovná***********************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slávko, moc děkuji. Jsem ráda, že se obrázky líbí. ne vše se vždy podaří. Mě se líbí zase obrázky Vás děvčat, každá máme nějaký styl a to je dobře.papa 🌺🍁🍂🌻🌹💞💗

      Vymazat
  4. nádherné,ty animace máš prostě dokonalé

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji za milé komentíky, prima den 🌺🍁🍂🌻🌹💞💗

      Vymazat