8. září 2019

Pohoda- sýkorky


16 komentářů:

  1. To je nádherný obrázek Leni.Dobrou noc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc Jindří 💞🥀💞🥀💞🥀 dlouho mě nenapadalo, ja tu klec vyúžít :-)

      Vymazat
  2. Sýkorka a brhlík...Obrázek je opravdu překrásný . JAK Ty miluješ kočky, tak já zase ptáčky...Jen už doma žádného nemám. To bychom nemohli tolik jezdit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jaruško 💞🥀💞🥀💞🥀 no já Tě obdivuji, jak Ty ptáčky znáš 💞🥀💞🥀💞🥀

      Vymazat
    2. Jé Leni, já zase nepoznám kočičí plemena. Pro mě jsou to jen domácí mazlíčci a buď opatrované nebo ponechané venku...

      Vymazat
    3. Jaruško, mám největší přehled o sibiřkých kočkách a mainy, to jsou obrovské čičiny. Některé sleduji od koťátek 💞🥀💞

      Vymazat
  3. Leni nádherné obrázky jsi vytvořila ***************************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětunko, moc děkuji 💞🥀💞 dobrou noc 💞🥀💞

      Vymazat
  4. Leni,to je nádherný obrázek a opět ta úžasná voda

    OdpovědětVymazat
  5. Týýýýýýýýýýýýýýýjóóóóóó,to nemá chybu já čumí jako puk, tak Leni ten se ti moc povedl a klobou dolů opravdu jsi šikovná říkám to pořád...100**********************.😻(* ͡° ͜ʖ ͡°)🌻💐.😻(* ͡° ͜ʖ ͡°)🌻💐

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. oprava: já to vždy zmrvím hihi...pochopitelně klobouk dolů♥

      Vymazat
    2. Děkuji moc Ivetko, za pochvalu, ale všechny děláte parádní obrázky ❤️💕🐞☘🍁🌷🌹🌼

      Vymazat
    3. No vidíš Ivetko, ani nych se toho nevšimla :-) no já to mám také to K nepíši hihihi, to písmenko na klávesnici zlobí ❤️💕🐞☘🍁🌷🌹🌼

      Vymazat
  6. maš nádherné obrázky*******************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobré ráno Slávko, moc děkuji 🍁🌷🌺🍂🌹💐🌾

      Vymazat