21. září 2019

Krásný podzim - Panda


12 komentářů:

  1. nádherné Leničko ******** a hezký teplý podzim Ti přeji ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Květuško, prima víkend 🍂🍁🌾🌺🌹🌼🌸 já se léčím , chytla jsem nějakou virózu, z nosu mě teče jak z kohoutku Ach jó. Musáím se z toho vyhrabat.

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Alenko, moc děkuji (✷‿✷)♥️✨♥️🌺🌺

      Vymazat
  3. Jééééééééééééé, hurááááááááá, jupíííííííííí Pandina nádherná ♥♥♥ Děkuji Leničko za ní, je úžasná aj celý obrázek 1**************Já už hlídám Čakínka hihi☺👶👶🌺🌺👶👶🌺🌺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hihihi pozdravuj a podrbej Lolu a Čakínka (✷‿✷)♥️✨♥️🌺🌺

      Vymazat
  4. Nádherný obrázek a Panda stojí jak na výstavě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hihiih to máš pravdu, ale ona se ráda fotí naše modelka (✷‿✷)♥️✨♥️🌺🌺

      Vymazat
  5. super obrázok*************************

    OdpovědětVymazat
  6. To je nádherná fotka.Takhle krásně vyfotit pejska není jen tak.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Jíťo, Panda se ráda fotí, ale tato fotka se fakt povedla, mě se líbí jak se tu řehní hihihi (✷‿✷)♥️✨♥️🌺🌺

      Vymazat