30. září 2019

Barvy podzimu


14 komentářů:

  1. Leni,to je úžasný obrázek,zase něco jiného a ten efekt se mi moc líbí,to koukám jako puk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Jíťo, zkoušela jsem podle návodu, ale opět mě něco chybělo nebo jsem nevěděla jak dál, tak jsem to dotvořila podle sebe hihihi. Moc děkujin za milá písmenka 🌥️🌼🍂🍇🏵️🍀

      Vymazat
  2. Nádherně vystižené barvy podzimu, všechno krásně zapadá a ladí. :)

    OdpovědětVymazat
  3. to je peknučký obrázok*****ďakujem za komentáriky

    OdpovědětVymazat
  4. Leni,to je moc hezký obrázek,super efekt....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindří, moc děkuji 🌥️🌼🍂🍇🏵️🍀

      Vymazat
  5. Moc krásný podzimní obrázek. Super krásné

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, děkuji, prima den 🌥️🌼🍂🍇🏵️🍀

      Vymazat
  6. Leni nádherný obrázek libí se mi..🌼🍂🍇🌼🍂🍇🌼🍂🍇

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 💞🥀💞🥀💞🥀 děkuji 💞🥀💞🥀💞🥀

      Vymazat
  7. To je parádní podzimní obrázek líbí se mi moc**************♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 💞🥀💞🥀💞🥀 děkuji 💞🥀💞🥀💞🥀

      Vymazat