19. prosince 2019

Bezva den - Julča


15 komentářů:

  1. To je krásná Julča...hezký den Leni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano je, prima den Jindřiško 💕⭐🌹🍀⭐🌺💕

      Vymazat
  2. Jé ta je nádherná a krásně jsi vytvořila animaci. Jsi šikovná Leničko. Měj moc krásné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jaruško, je to vytažené z videa. Já bych to neuměla takto z animovat. Prima odpoledne 💕⭐🌹🍀⭐🌺💕

      Vymazat
    2. Mě to občas chytně, ale potřebuješ k tomu dva programy a je to náročnější, pak když už máš vytažený gif, tak ho nějak dozdobím.Ono ne z každého filmu to jde udělat. Nebo alespoň mě ne. ale někdy se zadaří :-). pa pěkný víkend 💕⭐🌹🍀⭐🌺💕

      Vymazat
  3. Leni,to je nádherná kočička,je jako živá,jako by tu u mě byla.Ta moje spí vedle mě na křesle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jó někdy gify z videa vypadají moc dobře. Julča se zadařila, pěkný víkend Jíťo a děkuji za komentíky 💕⭐🌹🍀⭐🌺💕

      Vymazat
    2. Měla bys také Modřinku vyfotit :-)

      Vymazat
  4. jejda Lenka to je super tvorba**********************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Slávko 💕⭐🌹🍀⭐🌺💕 hezký víkend 💕⭐🌹🍀⭐🌺💕

      Vymazat
  5. Náhodou je to super povedlo se Leni,ale umíš i v DP pěkné pohyby také 1*************🌹💖🌹👱

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Ivetko, no snažím se 💕⭐🌹🍀⭐🌺💕

      Vymazat