10. prosince 2019

Vosí hnízda


13 komentářů:

  1. zlý budu taky ještě dělat. Recept mám asi stejný.

    OdpovědětVymazat
  2. Leničko,moc pěknééé...nechceš vydat knihu pečiva?
    I ilustrace nádhernááá....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Irenko 💖🌷🌼💕🌸🥀🌹 jé děvče zlaté ani ne hihihihi 💖🌷🌼💕🌸🥀🌹

      Vymazat
  3. Leni,krásně vytvořený recept.Také mě úly ještě čekají.Máme je rádi všichni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, u nás je máme také rádi 💖🌷🌼💕🌸🥀🌹

      Vymazat
  4. leni také to ještě budu dělát nepečené mám to podobný recept ***************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětuško, já nemám hotové nic, pouze tři druhy. Přes týden neudělám nic, jsem v práci, tak o víkendu to snad dopláči 💖🌷🌼💕🌸🥀🌹

      Vymazat
  5. Jé to máš krásně udělané Leni, máme je rádi,ale letos je dělat nebudu hihi...chci zkusit kokosovou roládu -nepečenou ha ha

    OdpovědětVymazat
  6. děkuji 🔔🔔🔔****🔔🔔🔔

    OdpovědětVymazat
  7. moc pěknéééé******* děláš chutě a já se na cukroví nesmím ani podívat,byla jsem na kontrole a dopadla jsem jak sedláci u Chlumce ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Květunko 💓🐧🌲🌺⭐🌧💦 jejda to mě mrzí, ale ono se to zase zlepší. Musíš být ukázněný pacient 💓🐧🌲🌺⭐🌧💦

      Vymazat