8. prosince 2019

Tmavé ořechy


14 komentářů:

  1. Leni,parádní recept.Plněné ořechy občas dělávám,možná na ně dojde i letos.Včera jsem slavila a dnes asi navečer se pustím do těst.Když začnu,jde mi to od ruky.Hezkou druhou adventní neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Jíťo, no já je letos v plánu nemám. Včera jsem něco upekla, ale nejde mi to od ruky hihihi.Dnes se asi na to vykašlu, zbytek v týdnu nebo o dalším víkendu- papa 💖⋰⋱★ ★⋰⋱💖

      Vymazat
  2. Jé Leni. Ty jsem dnes pekla, ale světlé. Recept mám podobný jen nedávám.celé vejce, ale jen žloutek a místo bílku lžíci mléka. Recept s kakaem mám také...Já dnes pekla tři druhy a teď odpočívám. Jako vždy mě zase chytla záda. Večer si udělám těsta na zítřek...linecke a vyfouklé dvoubarevné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě je Jaruško, hodně receptíků. No mě to cukroví letos nebere hihihi. Včera jsem něco upekla, dnes na to kašlu :-). Prosím Tě Jaruško co jsou vyfouklé dvojbarevné - neznám ⛄🎄❄🎄❄🎄⛄

      Vymazat
  3. Tak tady mám dálší recept na cukroví, krásně udělané ♥

    OdpovědětVymazat
  4. super recept ale já som jedna z mála čo nepečiem....synova polovička mi upečie******************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda Slávko, to máš fajn. No mě to moc nebaví hihihi ✨☃✨⛄🌟🌟⭐

      Vymazat
  5. i receptíky jsou dobré****************

    OdpovědětVymazat
  6. Také je dělám,jen letos neéé...letos zkouším co jsem ještě nepekla hihi..moc hezké to máš 1**********🌹💖🌹👱

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, jsi cukrářka, já se letos doslova přemlouvám ✨☃✨⛄🌟🌟⭐

      Vymazat