4. prosince 2019

Zítra se naděluje ....


10 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. děkuji, já tyto obrázky moc neumím on ani nikde není pořádný materiál ⛄🎄❄🎄❄🎄⛄

      Vymazat
  2. Moc krásné Leni. Animace je super.

    OdpovědětVymazat
  3. Doufám,že příjde i za mnou s nadílkou.Moc hezké Leni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindří, určitě, hodné lidičky ty budou obdarovány (◕ᴗ◕✿)❤❤♥️✨ prima večer (◕ᴗ◕✿)❤❤♥️✨

      Vymazat
  4. Krásné****** také ho mám ale jinak tak nevím proč by jsi nemohla dát to co mám i já hihi..víš co se zde sejdou obrázků stejných??Hlavně je nekopírujeme a tvoříme podle návodů...já mám hodně návodů a stále zkouším jelikož inspiraci teď nemám :-))

    OdpovědětVymazat
  5. děkuji Ivetko (◕ᴗ◕✿)❤❤♥️✨ no někdy se to stane, že se obrázky sejdou skoro stejné (◕ᴗ◕✿)❤❤♥️✨ , ale ten modrý s tou dámou co má v ruce sovu je stejný s rozdílem, že já tam nedala ten sníh.

    OdpovědětVymazat