17. prosince 2019

Vánočka pro kamarádku :-)


14 komentářů:

  1. Jé ta je pro mě Leničko??? Tleskám...smekám jsi šikovná máš ji opravdu nádhernou takovou ani nekoupíš hlavně je domácí - poctivá:-)👌👍👍👍😋

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hi hi hi 🔔★⋰⋱★🔔 určitě bych Ti jí také upekla Ivetko, díky moc za komentíky 🔔★⋰⋱★🔔

      Vymazat
  2. Leni,ta je....hned bych ji nakrála.Hezké ráno.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak Leni, ta se Ti fakt povedla. Já ji upeču až v pondělí...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Jaruško, tato je pro kámošku dnes jí budu předávat. Budu také péct ještě asi 5 ks ale asi až o víkendu ★ ★⋰⋱♥♥♥✿✿✿

      Vymazat
  4. Je nádhernáááááááááááááááááááááája také až v ponděli aby byla čerstva******************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky moc, no já ještě o víkendu asi 5 ks a tím letos končím. No a asi jednu štolu 💕⭐🌹🍀⭐🌺💕

      Vymazat
  5. Leni,máš ji nádhernou.Mě to teprve čeká.Já mám vždy strach,aby se mi nesesunula,i když do ní napíchám špejhle.To bude mít kamarádka radost

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, docela se zadařila. Také se mi někdy sesune asi dobrotou hihihi 💕⭐🌹🍀⭐🌺💕

      Vymazat
  6. wau vyzerá super*********************

    OdpovědětVymazat